Kaja - kúra

Kaja - kúra

Rendhagyó sárgaborsó, hal, és egy keretes vacsora

2017. március 05. - önismereti utazó

Ebédre halat terveztem, de a köret kérdésében nagyon képlékeny elképzeléseim voltak, így egyszerre többféle alapanyaggal kezdtem el dolgozni. Káposzta, sárgaborsó, és quinoa.

pure.jpg

A pár órája ázott sárgaborsót, sós paprikakrémes, babérleveles vízben tettem oda főni, majd kb forrástól számított 1o perc után úgy gondoltam, hogy a szintén beáztatott quinoat, nem külön főzöm meg, hanem együtt a borsóval, és sörélesztő, meg egy kevés vaj kíséretében lepürésítem.

quinoa_sborso.jpg

Így készült el életem első, NEM sárgaborsó Főzeléke! A káposztából köret lett, dinsztelt káposzta formájában. Hagymával, sóval, és pár szem egész köménnyel, dinszteltem össze a káposztát.

kaposzta.jpg

Főfogásként gluténmentes bundás hal került az asztalra. A panír amarántliszt volt, majd a szokásos sós tojás fürdő következett, és végül a burgonyapelyhes panír zárta a panírozó sort. 

hal.jpg

talalva.jpg

A tálalás kissé gagyin sikeredett, mivel egy maréknyi rukkolát felaprítottam, mert arra gondoltam belekeverem a pürébe, de nem mertem, így csak a tányérra helyeztem.

Ismét jól vizsgázott a pürének kísérőjeként szolgáló sörélesztő. Szó szerint belopta magát a szívembe!

Vacsorára, csak, hogy keretes legyen a nap, ismét lapkenyér készült, de most töpörtyű, és majonéz nélkül, zeller, sárgarépa, rukkola, hagyma, és paradicsom került a lapra, majd egy repceolajos mustáros kurkumás öntetett kreáltam pici sóval, és vízzel hígítva.

tolto_anyag.jpg

A kerek forma elejét levágtam, mert arra gondoltam így szebben fotózható, de tévedtem!

sorrol_sorra.jpg

Megpakoltam a zöldségekkel, leöntöttem a mustáros szuper lötyivel, majd megpakoltam rukkolával.

rukkola.jpg

Amikor feltekertem, mégis úgy döntöttem, középen vágom ketté, így felesleges volt az egyik oldalát előre levágni!

tekercs.jpg

Nekem nagyon bejött ma ez a hajszálvékony lapkenyér. Nem kell órákig sütni, és változatosan elkészíthető. Csak a sütési időre kell NAGYON odafigyelni, mert ha túlzottan megszárad, akkor törik, és nem tekerhető!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr5012315301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása