Kaja - kúra

Kaja - kúra

Talán ha ,,,

2018. március 30. - önismereti utazó

A mai nap sem mondható egy kreatív konyhai létnek, de azért ettem.

Reggelire bár narancsot terveztem, de mivel az asztalon egy csodás banán mosolygott rám, így nem volt kérdés, hogy bár ma nincs a lapra banán firkantva, de azért az került elfogyasztásra,

Ebédre egy adag barna rizst fogyasztottam, kaliforniai paprikával, és retek hajtással.

dxc_008.jpg

Vacsira egy mandarint ettem.

Talán ha nem lenne nagyhét, vagy nem lenne fontos a szervezetem kitisztítása, akkor most feladnám, ugyanis a közérzetem tökéletes, rengeteg energiával pörgök, ami most nem is hátrány, de ilyen eddig még nem volt, fura íz van a számban, nem tudom pontosan behatárolni, de talán ha beteg az ember, akkor érzi ezt? Eddig még ilyet nem éreztem, pedig már jó pár ilyen héten vagyok túl, De mivel a cukrom brillirozik, í közérzetem tökéletes,úgy döntöttem nem adom fel, már csak két nap,remélem jól veszem az akadályokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr5913791538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása