Kaja - kúra

Kaja - kúra

Kritikus pont

2018. március 29. - önismereti utazó

Na ez a banán nap, nem az én napom volt! 1o banánt szerintem egy normál eü állapotban lévő ember sem fogyaszt el (egy nap alatt), nem, hogy egy cukros, akinek egy is "méreg" mivel az egekig emeli a cukorszintet, na de megléptem, na nem a tízet, de  két és fél banánt megettem, és a cukrom is rendben! :- )

Reggelire egy kicsit, délben borsólevest készítettem, na az sem dobott fel, mert inkább vízben főtt zöldségeknek mondanám, mint levesnek, mivel sem zsiradék, sem kis pirospaprika és liszt nem elegyedett vele, így ettem, ettem, de alig vártam, hogy elfogyjon. Most már sajnálom, hogy borsót vettem ki és nem kelkáposztát készítettem.

Már tegnap éreztem, hogy nagyon nincs kedvem ehhez a böjthöz MOST, ( nem azért, mert éhes lennék, hanem mert sok a munka és nincs erőm az étkezésre is figyelni), de ma a borsóleves ezen nem kedvelésem még növelte,

dxc_003.jpg

lehet az volt a baj, hogy a borsót, előbb vettem ki mint ahogyan főzni akartam és jócskán több órával kiolvadás után került csak főzésre, ezért nagyon nem volt jó az állaga, holott blansírozva teszem el, és még nem volt rossz soha, pláne, hogy saját termés, és nem öreg borsó kerül fagyasztásra.

Délután a héten először kezdtem érezni, hogy éhes vagyok, így egy fél banánt beiktattam a két főétkezés között,  csak, hogy ne emeljem egekbe a cukorszintem!!! majd vacsorára egy egészet. ITT kel leszögeznem egyáltalán nem éhezem, sőt mondhatni  nem nagyon vagyok éhes, lehet ez a sok víznek köszönhető, vagy a hébe hóba elfogyasztott útifűnek? 

Alig várom a nyarat, kíváncsi vagyok vajon egy friss kerti "zöld" lét miként változtatja meg ezt a diétát?  Mert most ismét azt érzem mint decemberben, nagyon, de nagyon unom, talán az egyhangúság miatt, de hiába álltam több bolt zöldséges pultja előtt, nem kívántam egy zöldséget sem, de gyümölcs sem izgatott fel, viszont, a jó hír, hogy a csoki sem gerjesztett bennem kívánalmat, holott jócskán bevásároltam húsvéti ajándékok gyanánt,.

Mondjuk fogalmam sincs, mi lenne az az étel amit most szívesen megennék!

De vasárnap jön az igazi megmérettetés, mivel egy szülinapi ebédre kell mennem, de enni, akármit nem lehet! Ezért arra gondoltam, hogy kissé meg kell szegnem a diéta tilalmat, és levesben főtt zöldségeket fogok fogyasztani, mert halnak nem sok esélyét látom az ünnepi asztalon, barna rizst ők nem fogyasztanak, így marad a levesben főt zöld, csak, hogy mégis  egyek valamit délidőben és ne legyek udvariatlan a vendégségben!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6113789288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása