Kaja - kúra

Kaja - kúra

Már csak egy

2017. december 23. - önismereti utazó

Olyan fáradt vagyok, hogy szavakba nem lehet foglalni, a maximalista énem, ilyen ünnep környéki időben elküldhetné valaki wellnessbe!

Röviden, retek, a la natúr verzióban, sóval társítva!

Ebédre vizes bablé került a tányérra, vagyis a rántás előtt kiszedtem egy adagot a levesből, így mondhatni bablevest ettem, csak rántás nélkül!

Vacsira spenótos hal készült.

tjf_024.jpg

A halat fűszeres vízben megfőztem, és az utsó 5 percben beledobtam egy csomag mini spenótot, Ősszel amikor már közeleg a fagy, sokszor teszek el egy- egy maréknyi spenótot, hogy télen legyen egy kis "friss" zöld a menümben.

Felüdülés volt a hal, ha még csinálok ilyen diétát, biztos, a rizsnapokat hallal fogom 1-2 alkalommal helyettesíteni, és már csak 1 nap van hátra!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr9513520899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása