Kaja - kúra

Kaja - kúra

Utsó nap + kieg.

2017. november 19. - önismereti utazó

Újra letudtam egy zöldség-gyümölcs hetet. Igaz itt ott rizs, és 1x hal is szerepelt, de ez megengedett! Sajna a mai nap elég inaktív voltam, ami a konyhai ténykedésemet illeti, habár ez így nem teljesen igaz. mert bőven ténykedtem sőt fergetegesen jó dolgot alkottam!

A héten már töltöttem paprikát fetához hasonló sajttal, illetve próbaként két üveg paprikát simán kimagoztam és besavanyítottam, mert azt szintén sajttal, de másként szeretném tölteni, ezért egyenlőre pácolódik!

zh_015.jpgMa pedig gomba került terítékre,  ( A pontos recepteket később közzé fogom tenni, mert ezt minden gombaszeretőnek ki kell próbálni, fenséges eledel lett!!!)

wefw_021.jpg

ezért a reggelim és az ebédem mondhatni gyorsan ment.

Reggel egy narancsot, és pár gerezd grapefruitot ettem, Ebédre barna rizs készült, a tegnap esti leves zöldségeivel, és friss hónapos retekkel, csak, hogy legyen valami roppanós is,

e.jpg

Vacsorám egy fél almát ettem, mivel megfigyeltem, hogy a nyers dolgok este problémát okoznak, ezért volt csak egy fél alma, mert talán ekkora mennyiségben még felejtős az aggodalom, és ha belegondolok, éhes sem vagyok.

 + kiegészítő, 

Összefoglalóként azt tudom leírni, hogy ismételten nagyon gyorsan eltelt a hét, ismét 5 kiló mínuszt értem el, amiből várhatóan, a következő diétámig, ha  továbbra is folytatódik az elmúlt idő tendenciája, akkor 1-2 kiló jön vissza. Az inzulint több esetben el tudtam hagyni, a cukrom nagyon jó értékeket mutatott. Érdekes, hogy az elmúlt hét alatt, már nem voltak különleges vágyaim, nem sóvárogtam semmi után, holott mint mindig most is lett volna kísértés bőven, Semmilyen táplálékkiegészítőt nem szedtem, habár ha az aloe levét annak veszem, akkor igen, mert azt fogyasztottam reggel és este, de most erre szükségem van, és ennek köszönhetően emésztési problémáim sem voltak, Sajnos az útifüvet elfelejtettem reggelente elfogyasztani, ami jó lett volna, mert akkor már reggel legalább a fél liter folyadék bevitel letudva, na ez volt a hét gyenge pontya, mivel nem minden nap volt meg a kellő folyadékbevitel!

Csak azt tudom írni, hogy mindenkinek tanácsolnám, hogy havonta, kéthavonta ezt a kúrát lépje meg, és figyelje a szervezetét miként reagál és közérzete hogy változik.

,

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2013311627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása