Kaja - kúra

Kaja - kúra

Már majdnem a fele..

2017. december 20. - önismereti utazó

Vagyis a harmadik nap lassan eltelik, és holnaptól jön a visszaszámlálás :D Nem lenne gondom ezzel a diétával, ha bármit ehetnék, és persze minden nap járnék boltba, mert akkor olyan változatosan tudnék étkezni, hogy el sem tudom képzelni, vagyis ez a baj, hogy elképzelni eltudom, na de nem kesergek, ma pl, változatos napom volt, az előző kúrákhoz képest, ma reggelire naspolyát ettem!

reg_5.jpg

Kaptam egy pár darabot amit kint a folyosón lévő ablakpárkányon fagyasztásra várattam, de sajna hiába a cidri, nem nagyon akar "érni", de azért 5 darabot sikerült elcsemegéznem.

Ebédre kelbimbót pároltam,

eb_4.jpgIgaz paradicsomos babról álmodoztam, de sem időm sem kedvem nem volt megcsinálni, így egy gyors mirelitből elővarázsolt kel, került a tányéromra, szárított bordó bazsalikommal,

Vacsorára az ebédkor párolt kel maradéka került elfogyasztásra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7013514907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása