Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ismét itt az ötödik hét!

2017. december 19. - önismereti utazó

Amikor az első 7 napos béltisztító kúrámba kezdtem, nem gondoltam volna, hogy több is fogja követni, de mára már teljesen megszoktam, és szó szerint várom!

Ezt a hetet nem almával kezdtem, hanem egy piros grapefruittal, majd délben egy hirtelen ötlettől vezérelve aszalt gyümölcs következett, este egy körte, és végül egy alma zárta a napom, Emellett a reggelt természetesen útifűmaghéjjal indítottam, vagyis 2 deci víz, egy evőkanál kanál maghéj, majd 3 deci víz, csak, hogy legyen miben úsznia a magoknak :D A nap folyamán még bő egy liter folyadékot elfogyasztottam, ami főként víz volt, de csipkebogyó hibiszkusz tea is került a poharamba, adalékanyag nélkül, natúr formában.

1_12.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8913510893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása