Kaja - kúra

Kaja - kúra

Zelleres, spárgatökös tócsni

2017. november 22. - önismereti utazó

Kora reggel tócsnit készítettem. Először sárgarépás zelleres tócsnit akartam készíteni, de amikor megpillantottam a tököt árválkodni a hűtőben a répát lecseréltem a tökre, és az került a zeller mellé.

1_10.jpg

A zellert, és a tököt lereszeltem, egy kanál zabpehelylisztet szórtam rá, sóztam, szerecsendióval meghintettem és egy tojással alaposan összekevertem,majd olívát öntöttem egy tapadás mentes edénybe, majd kis halmokat raktam bele, amit ellapítottam és mind a két felét pirosra sütöttem. Fokhagymás sós tejföllel kentem meg,egy hónapos piros retket ráreszeltem és végül majd chilivel meg kapor porral megszórtam,

Gyors és laktató reggeli volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7613347307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása