Kaja - kúra

Kaja - kúra

Még most sem késő!

2018. március 12. - önismereti utazó

Szombaton egy pár csomag magra szert tettem, és ma gyorsan el is ültettem.

Több féle bazsalikomot vettem, de csak a törpe verziót ültettem el, a citrom és a faháj illatú,a lilával együtt, majd csak már ha kint jobb idő lesz, kerül a földbe, mivel lassan már nincs hely ahová tehetném az edényeket, De kakukkfűvet, és zsázsát is szórtam egy cserépbe, és egy fagyis dobozba.

zsazsa.jpg

Zsázsát még nem ettem, kíváncsi vagyok milyen lesz, sajnos hiába van csiráztató edényem, a csíráztatás nekem nem megy, mivel ahhoz egyenletes meleg kell és nálam az nincs, ezért könnyen bepenészednek, így pár próbálkozás után le kellett tennem a csíranevelésről, holott szeretném ha azt is megtudnám télen termelni és szélesíthetném általa a téli zöld palettám.

Azt mondtam nem fogok pritamin paprikát ültetni, mert tavaly későn ültettem, és bár sok lett rajta, de 9o%-ban zöld maradt és leszedés után sem ért be, de olyan finom paprikát vettem szombaton, mint még eddig soha, így nem tudtam ellenállni, és ma el is ültettem egy adagot,.

fb_011.jpg

Tavaly pont ugyan így FRISS paprika magból ültettem, és csodás palántáim lettek, de akkor bőven benne jártam már az áprilisba, és talán ez volt a baj, hogy a paprikák nem tudtak beérni. Idén ezért ültettem paradicsompaprikát, vagyis a pritamin lapított formáját, mert évekkel ezelőtt kora ősszel nagyon sok zöld, illetve kissé narancsos színű paprikát kaptam, és papír dobozban karácsonyra csodásan beérett, tavaly ezért vágtam bele az áprilisi pritaminültetésbe, na de remélem idén nagyobb siker koronázza majd ténykedésem.

Pár cserép zöld futó növényt, és aszparágusz magot is ültettem.

fb_006.jpg

fb_007.jpg

fb_010.jpg

Ma a kora reggeli terepszemlém alkalmával azzal szembesültem, hogy a ma 1 hete áztatott/ültetett paradicsomjaim életre kelnek!

03_12.jpg

A zeller is kezdi szépen emelgetni a fejét, lassan minden előbújik.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7513734438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása