Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ketózis

2018. március 31. - önismereti utazó

A mai nap is a rohanás jegyében telt, és még holnap is ugyan ez lesz, de azért ma ezt azt ettem!

Reggelire igaz nem nagyon volt időm, így csak futtában eszegettem a szendvicsekhez vásárolt retekhalomból.

3e5td_001.jpg

Sajnos az általam ültetett nem bír szobai körülmények között nőni, viszont jó kis retek csira volt, de erről bővebben majd egy másik posztban.

Ebédre halászlé volt és hal, ez még a karácsonyi maradék fagyasztott cucc volt, így ideje volt már elfogyasztanom. A hallé, natúr volt, vagyis vízben, hagymával megfőzött passzírozott hal,ami piros paprikát nem tartalmaz, így gondoltam csak a hal saját "sírja" van benne, így az megengedett, habár nem , de én annak vettem, vagyis engedélyeztem ma magamnak és Isteni ebédem volt! 

Vacsorára brokkoli és csicseri volt, sós paprika krémmel összefőzve.

3e5td_003.jpg

Tegnap kutakodtam picit és lehet a fúra íz a számban aceton volt? Mivel fogalmam sincs milyen az aceton "illat", így csak tippelek, de egy érdekes cikket találtam róla,, és ezt olvastam , ezért még tegnap este meg is ettem egy almát! Habár ma sem volt korrekt reggelim, de az ebéd és a vacsi rendben volt, ezért nem jött elő a tegnapi tünet?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6913797282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása