Kaja - kúra

Kaja - kúra

Sütőtök két fordulóban

2017. december 19. - önismereti utazó

Úgy döntöttem, hogy hagyom magam sodortatni az árral, vagyis nem tervezek előre, hanem épp ami eszembe jut (és természetesen kamrapolcon fellelhető), kerül az asztalra. Reggel elsőként a sütőtököt pillantottam meg, majd a tekintetem egy avokádóra esett, így lett ez a fura házasítás, ami egy nagyon finom, mondhatni saláta szerűséget alkotott. Igaz egy kis lity-löty, + magvak még dobott volna rajta, de így is finom volt.

Az avokádót csíkokra vágtam, a sütőtököt kockáztam, és pár perc alatt  megettem, ezért fotó sem készült.

Ebédre cukkini és sárgarépa került a tányéromra.

2_12.jpg

Még mindig van a kamrapolcon a késő nyári ültetésből pár darab cukkini, így egy felet felkockáztam, egy sárgarépát felkarikáztam, majd sós, paprikakrémmel összeforgatva, kaporral megszórva megpároltam.

Vacsorára ismét tök került az asztalra, de most savanyú káposztával lett társítva, és ez is olyan gyorsan elfogyott, mint a reggelim, ezért sajna fotó erről sem készült.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6813512393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása