Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ez is elmúlt

2018. április 01. - önismereti utazó

Ez most nehezen ment,, de nem a kaja hiány miatt, mert nem éheztem, bőven elég volt amit ettem, csak ismét az egyhangú kaja ami nem dobott fel.

Ma reggelire életem első mangóját vágtam fel,

erd_001.jpg

fura volt, de nem rossz. Bár szeretem a sárgarépát, de a mangó utóizeként nagyon sokáig érdekes sárgarépa ízt éreztem a számban.

Ebédre kissé megszegtem a diétámat, de a vendégség miatt muszáj volt, levesben főtt zöldségeket ettem, és mosolyogva néztem, ahogy a 77 fogást végigeszik és közben jajongnak, hogy ennyit, annyit ettek! Érdekes én nem láttam senki fejénél sem fegyvert, hogy lelövik ha ebből vagy abból nem esznek!  :) És ismételten azon csodálkozom, hogy miért nem éreztem vágyat egy kaja után sem, holott volt jócskán minden amiből lehetett volna csemegézni. Sajt tál, hidegtálak, levesben főtt, marha, tyúk, tarja, kakas pörkölt, liba, kacsa sült, csirkemell torta, és különböző saláták , köretek garmada. És az édesség felhozatalról már nem is szólva.

De semmi sem csábított, érdekes, ilyenkor teljesen ki tudok kapcsolni, de olyan jó lenne ezt a kikapcsolt állapotot néha a hétköznapok kajáldás dolgaiban is aktíválni.

Vacsorára a tegnapi brokkolis, csicseris maradékot fogyasztottam el.

Már többször akartam ezt a diétát a saját ízlésemre átformálni, de a mostani sem úgy alakult, mondjuk itt a húsvéti böjt közbe szólt, mert ugye ha böjt, akkor legyen böjt, és nem zsírban, olajban tocsogós zöld lét,

Még mindig azt vallom, hogy diéta idején is kell az olaj, zsiradék a szervezetnek! na de sebaj, ami késik nem múlt el, így remélem a következő ilyen alkalommal, végre sikerül saját elképzeléseimet megvalósítanom és akkor sokkal, de sokkal színesebb étrendet prezentálhatok! 

Összegzésként, ismételten csak azt tudom mondani, hogy mindenkinek tudom javasolni, egy próbát mindenféleképpen megér ez a diéta!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3713798824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása