Kaja - kúra

Kaja - kúra

Újra egy 7 napos diéta!

2018. március 26. - önismereti utazó

Már olyan régen akartam folytatni a tavaly elkezdet, 5 hetente jól bevált gyümölcs-zöldség diétámat, de fél napnál tovább nem ment!

Nem tudom megmondani, hogy mitől jön a "katt", amikor tök lazán megy a kezdet, illetve az egész hét, és azt sem tudom megmondani, hogy mi van akkor amikor nem és nem tudok ráállni arra, hogy egy hétig  zöldségeken éljek, holott már talán 4-5 alkalommal megtapasztalhattam a NEM ÉHEZŐ kúra jótékony hatását.

De talán mégis?

Amikor kezdem rosszul érezni magam a bőrömben, amikor valami eü baj kezdi felütni fejét, na akkor pikk pakk ráállok. Lehet most megint ez van porondon?

Unom már a dokik végletességét, vagyis az egyik olyan alapos, hogy már túlzás, a másik meg olyan laza, hogy még azt sem tudja megmondani, hogy egy inzulinos cukrosnak hány vérvétel "javasolt" egy év alatt!

Mindegy, úgy is minden beteg más, és mindenkinek magának kell kitapasztalnia, hogy mi az ami jó neki és mi az ami nem! Apropó a legutolsó "vicc" amikor egy reumatológus megmondta, hogy nekem a szervezetemben sok a húgysav, mert az alapbetegségemnek az az egyik tünete, erre mondom neki, hogy NEM, mivel talán az az egyik lelet ami minden vérvételnél normál tartományban van, erre ő mosolyog, és közli az nem lehet. Bírom amikor a doki (nem fiatal,jócskán van tapasztalata), tankönyv után diagnosztizál, Én messze kilógok a tankönyvi diagnosztikákból, mivel a kezem már 18 éve műtötték volna S.O,S-ben, de lemondtam, és fél évekre gyógyszer nélkül tünetmentesítem magam, holott olyan állapotban voltam, hogy minden kiesett a kezemből. Mindenre van természetes gyógymód, csak nyitott szemmel/füllel  kell járni, és sajna önmagunkon  kísérletezni.

Nem szaporítom tovább a sorokat, inkább írom a mai menümet, aminek köszönhetően a közérzetem javult, és a vércukrom is normalizálódik!

Reggelire 0,5 liter útifűmagos víz, + fél óra múlva egy alma, ebédre félig fagyos cseresznye, vacsorára mandarin volt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6713781890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása