Kaja - kúra

Kaja - kúra

Egy csirkemell két élete

2017. november 27. - önismereti utazó

Tegnap rántott csirkemell készült, egy nem mindennapi, de valószínűsíthetően rendhagyó körettel,

54zert_005.jpg

Csirkemell készült burgonyapelyhes bundában és mellé egy kelbimbós mascarponés krémfehérsajtos kiflis "felfújt"(? vagy minek nevezzem), készült. 

A kelbimbót megfőztem vegetás vízben, a mascarponét és a krémfehérsajtot összekevertem, majd összeforgattam a főtt kelbimbóval, és mivel eléggé folyékony lett az egyveleg, így sűrűsítés gyanánt egy kiflit felkockáztam és közé kevertem. Melegen is jó, de hidegen még jobb volt.

Mivel nem volt kedvem ma hideg rántott húst enni, így tegnap hagytam pár szeletet, amit fokhagymás, aszal paradicsomos olajba tettem  így ma csak annyi dolgom volt, hogy felkockázzam és a paradicsommal együtt, meg egy kanál paprika krémmel és egy kanál vegetával összeforgatva folpackba csomagolva fél óra alatt készre főzzem, majd amikor kivettem a forróvízből, hideg vízbe tettem ( kb 1o percig), utána egy serpenyőben a fólia eltávolítása után körbepirítottam.

gongy.jpg

batátás - krumplis, sült hagymás, vajas burgonyapürével tálaltam.

vegyes_2.jpg

Amikor elkészültem nagyon hiányzott még valami a tányérról, ezért úgy döntöttem, hogy pár csepp tökmagolajjal kiegészítem és mivel a majoránna sem ront rajta, azzal megszórva tálalom. Jó döntésnek bizonyult, a tökmagolaj fergetegesen jól passzolt ehhez az ételhez!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8213398583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása