Kaja - kúra

Kaja - kúra

Töltött gomba

2017. április 05. - önismereti utazó

Kora reggel kaptam egy nagy adag barna csiperkét, így természetes volt, hogy a mai étkeim majd minden részében feltűnik. Mivel a vacsora még frissen él bennem, így gyorsan levésem.

gomba_3.jpg

Pár darab nagyobb gombafejet megtisztítottam, a szárát eltávolítottam, és egy sütőpapírral ellátott tepsiben, egy szelet vajra helyeztem. Hajdinát megfőztem, sós paprikakrémet kevertem hozzá, pár darab villával összetört főtt tojást, és egy kevés  spenót mártást.

Ezzel a masszával töltöttem meg a gombafejeket, majd szeletelt camembert és reszelt trappistát raktam rá., Záróakkordként kevés durvára tört diót szórtam a tetejére. 

toltott_2.jpg

 Tálaláskor majonézzel, és reteklevéllel díszítettem, és egy kanál paradicsomzselével tálaltam.

hammm.jpg

Ebédre egy laza kis (seperces), mákos, almaspagetti került az asztalra!

makos_2.jpg

Kétféle almát reszeltem le, megszórtam darált mákkal, és cukor helyett, kókuszreszelékkel.

Reggelire gombás rántotta készült.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr1412404081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása