Kaja - kúra

Kaja - kúra

Halfasírt

2017. április 04. - önismereti utazó

Néha jó sokat főzni, mert nincs gond a másnapi kajára..így reggelire még a tegnapi bundás karfiol végső maradéka került az asztalra,

Ebédre szintén félig meddig maradék készült, ugyanis a szombati sült halból maradt egy darab, amit szépen kifiléztem, tettem hozzá egy közepes reszelt krumplit, egy kanálnyi teff lisztet, megszórtam halas fűszersóval,és két kanál segítségével lapos fasírtokat formáztam, majd forró olajban megsütöttem.

Az idei első sóskalevelekből készítettem egy mártást, kenderolajon, kenderliszttel, tejjel, és egy kanál tejföllel, de rá kellett jönnöm, hogy a kenderliszt erre a célra nem jó, mivel olyan mintha mákszemek lennének benne.

soska.jpg

A halfasírt, viszont nagyon finom volt!

krumplis_2.jpg

Vacsorára paradicsom, és  mozzarella, olívával leöntve, dióval megszórva került az asztalra,

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2012399499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása