Kaja - kúra

Kaja - kúra

Gyors leves

2017. december 21. - önismereti utazó

Lassan unom már a banánt, bár a mai napra engedélyezett tíz darab, húsz százalékát fogyasztottam el, vagyis reggelire, és ebédre ettem egy-egy banánt, Vacsira meg 3 brokkoli "rózsát", és egy sárgarépát úsztattam meg, egy fél csokor petrezselyemmel, sós paprikakrémmel, és házi vegetával elkevert vízben. A fagyos brokkolit a felkarikázott répával és a házi fűszerekkel összefőztem és a változatosság jegyében örömmel elfogyasztottam.

vacsi_10.jpg

( A kép enyhén gőzfelhőben készült.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4613517071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása