Kaja - kúra

Kaja - kúra

Zöldség, zöldség, gyümölcs

2017. március 16. - önismereti utazó

Reggelire a tegnap ebédkor félretett, főtt babot készítettem el. Egy fej hagymát felszeleteltem, egy kis zellert sajtreszelőn lereszeltem, és a babbal együtt egy kevés vajon megdinszteltem. Amikor már kellően pirult, két tojást egy kevés sós paprikakrémmel felvertem, és ráöntöttem a  zöldségekre.

babos_1.jpg

Úgy szerettem volna egyben megsütni, de sajna a bab sok volt, és amikor fordítottam atomjaira esett, itt-ott maradt csak egybe. De bánatomat feledtette a csodás laktató lakoma, amihez ecetes cékla volt a kísérő.

Ebédre gyorsan kellett valamit összedobnom, ezért a főtt- sült zöldségek mellé tettem le a voksom.

zoldek.jpg

Zellert, karalábét, sárgarépát, és egy krumplit felszeleteltem, majd sós vízben megfőztem, utána repceolajon lepirítottam, majd friss töpörtyűvel, és savanyúsággal tálaltam.

Vacsorára almás, körtés, birsalmás kompót volt, A mélyből már tegnap kivettem egy adag birsalmát, ami mellé felkockáztam egy körtét, és egy almát. Leöntöttem annyi vizel ami elfedte és megszórtam őrölt fahéjjal, Amikor a víz elkezdett forrni, lezártam a gázt, és hagytam a gőzben tovább puhulni a gyümölcsöket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6812343311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása