Kaja - kúra

Kaja - kúra

Harmadik nap, zöldség és gyümölcs

2017. október 11. - önismereti utazó

Rá kell jönnöm, hogy a zöldségek sokkal jobban vonzanak mint a gyümölcs, és mivel nincs is olyan nagy választék itthon (alma, körte, birs, szőlő, narancs, citrom, grep) :D így a reggelim párolt karfiol és brokkoli volt.

reggelim.jpg

A párolt zöldeket, lila hagymával, hegyes erőssel, piros paprikával és mini parival kerültek elfogyasztásra, csak, hogy a puha párolt mellett legyen valami roppanós nyers is,

Ebédre almás cékla, vagy inkább céklás alma készült,

ebed_20.jpg

Két almát lereszeltem, majd a céklát először sajtreszelőn próbáltam meg, hogy talán ha vékony, akkor nem annyira földízű, de bebuktam,mert nagyon vékony lett, így a maradék  ment az almareszelőre.

em.jpg

Amikor elkészültem a reszeléssel, váltakozva egymásra halmoztam, majd sóval és borssal megszórtam. Mivel az alma kétszer annyi mennyiség volt mint a cékla, így a szokásos föld íz nem jött ki, ezért lazán lehetett fogyasztani így natúrban!

Vacsorára ismét párolt zöldség volt,

vacsi_9.jpg

Egy kis krumplit felkarikáztam, egy karalábét felkockáztam, fél paradicsomot ráhelyeztem, és egy kis ág rozmaringot, majd sóztam és borsoztam. A burgonya enyhén magába vette a rozmaring ízét, de a karalábénál nem volt különösebben domináns.

Természetesen, a mai reggel is útifűves lötyivel indult, és ma sem voltam éhes.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6812954815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása