Kaja - kúra

Kaja - kúra

Füles, gombás, szalonnás székely

2017. május 05. - önismereti utazó

Reggelire a már bevált pirítós volt, zöldekkel.

Ebédre székelykáposztát készítettem, de nem szokványos mód, hanem még tegnap felkockáztam pár darab disznófület, amit sós paprikakrémes vízben megfőztem, Ma készítettem egy ledinsztelt hagymaalapot, majd rátettem az előfőzött felkockázott fület, egy csík szalonnát, amit szintén felkockáztam, de most nem vágtam ki belőle a húsos részt, hiszen a hús már jöhet. Pirospaprikával, majoránnával, és őrölt köménnyel ízesítettem, majd  egy adag savanyú káposztát megmostam, és erre a pörkölt alapra helyeztem, és még egy adag kész, a mélyből elővett, és felengedett gombát tettem rá, Annyi vízzel öntöttem fel, hogy jól ellepje, majd kb fél óra alatt összefőztem. Addigra a víz is elpárolgott, és épp, hogy csak egy kevés szaft maradt alatta.

kaposzta_3.jpg

Tálaláskor tejfölt kapott, és egy kis majoránnát, meg chilit. Nagyon finom lett, de a reggeli kenyér, nagyon jó lett volna mellé!

Vacsorára puffasztott amarántos natúr joghurt volt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4912483741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása