Kaja - kúra

Kaja - kúra

Zelleres, karalábés nem tudom mi

2017. március 09. - önismereti utazó

Reggelire alma volt.

Ebédre pörköltet akartam enni, de letettem róla, és helyette lett, barna rizses zelleres, karalábés nem is tudom mi...

 A zellert, és a karalábét lereszeltem, majd egy kevés kókuszzsíron sóval, majoránnával karöltve megdinszteltem,majd ráhelyeztem a megfőtt barna rizsre.

egytal.jpg

Első kóstolatra nagyon különleges íze volt. Anno egy szomszédom, csak karalábéból készítette a "káposztás tésztát", és valóban a dinsztelt karalábénak sült káposzta íze van, a zellert meg egyébként is imádom sülve.

karalabes_zeller.jpg

Lehet jobban is lepiríthattam volna a reszelt zöldségeket, de féltem hogy megégnek, ezért csak egy pár percre tettem a tűzre,pont csak annyi ideig, míg a benne lévő nedvesség egy részét elveszíti, és puha szerkezetű lesz. Amíg a rizs főtt, a tegnapi maradék főtt babból készítettem egy krémet, Kevés zabtejet adtam hozzá, és összeturmixoltam egy pár kanálnyi sörélesztőpehellyel. Ezzel öntöttem le a dinsztelt zöldségeket, és egykanálnyi pehellyel szórtam meg.

sorelesztos.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr112325629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása