Kaja - kúra

Kaja - kúra

Hal

2017. február 12. - önismereti utazó

Reggelire a régi kedvenc "villásom" volt, vagyis, tepsiben sült krumpli, lila hagyma, vaj, és sózott fehér szalonna, és mivel kiadós reggeli volt, így az ebéd csak a reggeliből maradt pár darab hajában sült krumpli, pesztoval leöntve került terítékre.

Vacsorára viszont egy eddig számomra szokatlan párosítást főztem.

uj-zelandi_spenot4spenot.jpg

Egy adag halat, amit karácsonykor úgy tettem el, hogy a törzset 3 részre vágtam, gondolván, majd tepsiben sütve jó lesz, most nem sütöttem, hanem főztem, és nem is akárhogyan, hanem egy adag spenóttal, és pár gerezd fokhagymával együtt. Így mire a hal megfőtt a spenót is elkészült. Most először gondoltam azt, hogy nem turmixolom össze, és nem darabolom fel a leveleket, hanem csak leöntöm tejföllel, és egy kanál kendermagolajos pesztoval összeforgatom,  a gondolatot tett követte, és ez volt a hal körete. Finom volt, lehet máskor is hasonlóan járok el, nem kell mosogatni a botmixert, és nincs annyi macera sem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6712250956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása