Kaja - kúra

Kaja - kúra

Egy hét után

2017. január 31. - önismereti utazó

Az első hét után örömmel írom le, hogy gyomortüneteim jócskán csökkentek!

Bár még néha érzek egy feszítő fájdalmat, de messze nem olyan éles, erős, mint volt bő egy héttel ezelőtt. Ma végre vért vettek, így ha minden jól megy, akkor hamarosan megtudom, gyanúm beigazolódik, vagy más problémám van, és nem az amire gondolok?

Az előző kúrám során 3 hét után váltam teljesen tünetmentessé. 3 hét kellett, hogy a szervezetem reagáljon. A táplálékkiegészítőknél már megfigyeltem, hogy  2-3 hét kell mire a szervezet reagálni kezd!  Remélem most is így történik, 3 hét után már feledésbe merül az egykor gyomorba markoló fájdalom. Nem tudom eldönteni, meddig alkalmazzam ezt a szigorú diétát, illetve hogyan tovább, ha minden helyreáll.

Első körben azt gondoltam 100 nap egy jó cél lenne, pláne, hogy jön a tavasz, és a zöldségpaletta színesedik, de jó lenne ha addigra áttudnám állítani a gondolkodásom, és kezdenék közelíteni a vega, vegán létformához, amitől most még roppant mód ódzkodom! Annyi lemondásról szól az életem, nem akarom ezt még az étkezés terén is jócskán lekorlátozni. Habár ha jobban belegondolok, amikor ezt a kúrát folytattam, és már most is, sokkal színesebb világ nyílt meg előttem, változatosabban étkezem, mint amikor mindenevő voltam! 

Na, de nem szaladok annyira előre, hiszen még messze van a 100.nap! És sosem tudhatni mit hoz a holnap!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr1712172324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása