Kaja - kúra

Kaja - kúra

Minden kezdet nehéz vagyis 3. hétnapos kúra

2017. november 13. - önismereti utazó

A 3. hétnapos kúrámba kezdtem ma, de ismét (talán) a kezdet a legnehezebb. Köszönet az akaraterőmnek, hogy nem bukott el, holott jócskán kapott kísértéseket, de kitartott, és nem csábultam el!

Reggelire két mandarint, ebédre egy almát, vacsorára egy körtét fogyasztottam, bár sokkal többet ehettem volna

vacs_1.jpg

( ez a mennyiség elég kevésnek tűnik, de bőven elég volt), nem voltam éhes. Sajna a folyadékbevitel jócskán alulmaradt, a minimális másfél litert nem sikerült elfogyasztanom, de majd holnap...

Az almanapot direkt kerültem, mert valamiért azt érzem az alma nem az én létem szerves része! Pontosan nem tudom, hogy mi lehet a kiváltó ok, a reggeli mandarin, vagy a déli alma, de délután fájt a hasam, holott elviekben semmi táplálék okozta problémám nem lehetne.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr413263409
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása