Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/17 most mi van?

2017. szeptember 07. - önismereti utazó

Mintha nem is ugyan az az ember lennék, aki az elmúlt héten ette a gyümölcsöket? Már megint 2 reggel múlt el úgy, hogy felrúgtam az elképzeléseimet, ami nem volt más, mint két nektarin, és helyette ettem mindent, MINDENT!!! mint a hüle gyerek. :(

Igaz ma nem fájt semmim, holott, bőven ettem mindent, reggelire szögletes magos zsömlét, cukkinikrémmel, és zöldségekkel.

Ebédre töltött paprika készült, paprikába nem töltve, vagy inkább kolbászos kölesgolyó, paradicsomöntettel?

2_6.jpg

Van egy kedves rokonom, aki mindig ellát házi készítésű kolbásszal, amit mostanság már nem süthetek meg egyszerűen, mert a gyomrom kb 1-2 éve nem bírja a házi sült kolbászt, hanem valami mód fel kell dolgoznom, ezért most úgy döntöttem jó alapja lesz a töltött paprikának. A kolbászt felvágtam és a nyers húst egy edénybe tettem, majd megszórtam kölessel, egy kanálnyi köles liszttel, és egy tojással. 12 kis gombócot készítettem belőle, amit sós, majoránnás vízbe raktam bele, amibe 2-3 paprikát is felkockázva belehelyeztem, és amíg a paradicsomszószt elkészítettem azalatt a gombócok megfőttek,

Kaptam egy csomó paradicsomot, sárga mini körtét, feketét, sárga normál paradicsomot, lucullust, hogy jövőre majd ilyeneket is ültessek, Idén 2o fajta paradicsomom volt, de jövőre leépítem, bőven elég lesz ha 1o félét termelek. Idán közel 3oo bokor paradicsomom volt, de eddig egy szerelem van, hiába a 2o fajta, a datterinitől finomabbat nem találtam. igaz, még van két félém, amiről nem szüreteltem, mert késő lett ültetve, és amilyen idő van mostanság, lehet már csak télen eszek belőle.

Visszakanyarodva, egy csomó paradicsomot felvágtam, a magját kiszedtem, átmostam és papírra helyezve felcímkézve ment száradni, hogy jövőre is legyen mit enni, A felezett paradicsomokat egy edénybe tettem, egy hagymát, 5 gerezd fokit, 3 szál friss majoránnát, 6 levél bazsalikomot tettem rá, és kb fél óra alatt összefőztem, passzíroztam, majd még egy kis ideig főztem, sóztam, egy evőkanál mézet adtam hozzá, és már tálaltam is.

1_8.jpg

Én kölessel sokkal jobban szeretem a töltött gombócféléket mint rizzsel.

Vacsorára gondoltam megeszem a nektarint, amit reggelire szerettem volna, de jött a szomszéd és hozott hamis stíriai metéltet, erre nem tudtam nemet mondani és mivel 2 napja készítettem almás körtés rumos nugátos banános lekvárt, illetve nem is lekvár hanem valamiféle költemény ez, olyan isteni íze van!  Így ezzel megkentem a stíriai tetejét és elfalatoztam. Isteni volt!

Féltem, de nem fájt semmim, viszont mérges vagyok magamra, hogy a gyümölcs amiből hétvégén jól bevásároltam, egyáltalán nem megy!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6812808424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása