Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/16 megint egy fura nap

2017. szeptember 05. - önismereti utazó

Bár a hasam nem fájt, de a reggeli  intersziti sebességét távozott, holott minimális zsiradékot fogyasztottam, de talán az ideg ami megmagyarázhatatlanul tört rám a reggeli fogyasztása közben, az  vitte magával a bevitt háromszög zsömlémet, amit cukkini krémmel, zöldségekkel, és  két kanél pesztoval fogyasztottam el, ,

Komolyan néha a sírhatnék gyötör, hogy miért kell ennyit szenvednem, nem elég az, hogy állandó ízületi gondjaim vannak, még az igen tisztelt "bélügy"-miniszter is carakszik velem. Ha ideges vagyok az a gond, ha egy csöpp zsiradékkal többet eszek az a gond, néha a tojást érzem tehernek, de van, hogy az esti vacsorámról érzem azt, míg le sem ment, hogy már ki is jön. Fura, néha előre tudom, hogy amit éppen fogyasztok tuti pár perc múlva távozni fog, holott nem tocsog semmiben, nem extrém ízesítésű, és mégis,

Azt már tudom, hogy este nem nagyon fogyaszthatok nyers zöldségeket, pláne rendszeresen nem. Holott milyen jót tenne a vércukromnak az esti laza zöldségvacsora! De már megfigyeltem, hogy a reggel megevett paradicsom, paprika, uborka sali, este gyomorügyileg jön vissza, valamiért nem tudja a gyomrom emészteni holott 5-6 óránál később nem szoktam vacsorázni, A tojással is ugyan ez a helyzet. Vacsorára  (4-6 között),  elfogyasztott tojás komoly gondot jelent, de ezt megértem, mivel az epetermelés délután leáll, és a tojás az epével nem pont szimbiózisban él, ezért lehet pont ezért? Na de lépjek tova. Ma egy szuper ebédem volt!

1_7.jpg

Padlizsános batátapüré, tökmagolajban pácolt csirkemellel.A batátát a padlizsánnal karöltve sós vízben megfőztem, majd vajjal és mandula tejjel pürésítettem. A csirke mellett, vasárnap tökmagolajjal leöntöttem és a hűtőbe tettem, Ma egy forró serpenyőben mind két oldalát lepirítottam, majd egy kevés sós vízzel felöntve, fedő alatt pároltam, majd pirítottam.

Tiltó listás ételt nem használtam, de délután az alsó kanyarban enyhe fájdalom jelentkezett, és fogalmam sincs mitől lehetett.

Vacsorára, még reggel egy joghurtot két kanál chia maggal összekevertem, egy csipet sóval ízesítettem, és sorsára hagytam! Este megszórtam pirított napraforgóval és puffasztott amaránttal, Majd e nehéz sóst fogyasztottam még el mellé,

Nagyon bejön ez a joghurtos sós chia, laza, könnyed vacsora! Főleg így pirított maggal és amaránttal egyszerűen ISTENI! A héten még lesz ilyen vacsi ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3312804732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása