Kaja - kúra

Kaja - kúra

Chia puding cukor, édesítő nélkül

2017. augusztus 01. - önismereti utazó

Írhatnám, hogy (majdnem) "mindenmentes" chia puding, de mivel ez jelenesetben csupán csak félig lenne igaz, és ezt a szót, hogy MINDENMENTES, kifejezetten ellenszenvesként kezelem, hiszen valami csak van benne, akkor már alapon nem mindenmentes:D de újabban annyira felkapták, hogy már a vízcsapból is ez folyik, ezért én kilógva a sorból nem lépek be a trendi kajakészítő, posztoló őrületbe. 

Azt gondolom, ha valaki azt írja mindenmentes, akkor valóban ne legyen benne jelenesetben pl, semmilyen édesítő, hanem használja ki a gyümölcsök természetes ízesítő erejét, vagyis a természet adta gyümölcscukrot, mert abban az esetben valóban leírható, hogy MINDENFÉLE édesítőszer nélkül készült, de ha fennhangon hirdetik, hogy mindenmentes, és a következő sorban ott áll, hogy milyen mesterséges anyaggal ízesített, akkor már ...

De MÁTÓL az én posztjaimban, ugyan ez érvényes a tej, és tojás helyettesítésére is, viszont ennyi kitérő után jöjjön a chia  recept.

chia_1.jpg

- 4 szilva,

- 3 dl tej,

- fél alma,

- fahéj,

- 3 evőkanál chia mag.

chia-chia.jpg

A szilvát kimagoztam, az almát meghámoztam és egy felét felkockáztam, megszórtam fahéjjal, ráöntöttem a tejet és 3 evőkanál chia maggal megszórtam, majd a botmixerrel addig kevertem amíg krémes habod állagot nem kaptam. Elviekben kész és fogyasztható, de mivel reggel készítettem és vacsira szántam, ezért délig a hűtőben csücsült és mivel nem volt ebédet készíteni kedvem, így már ebédre megettem! 

szilvas.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6512708370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása