Kaja - kúra

Kaja - kúra

Összegzés a 1o1. napon!

2017. május 03. - önismereti utazó

A kitűzött száz napot megéltem!

Eleinte sok kísértésben volt részem, de büszke vagyok, hogy a hús, cukor, és az édesség is alul maradt az akaratommal szemben!

Viszont az elégedettségemben az öröm mellé, űröm is vegyül, mert a tejet, tejfölt, nem tudtam elengedni! Rövid ideig sikerült meglépnem, de most nem ment hosszútávon fenntartanom a tejtermék mentes létet, ennek több oka is lehet, az egyik az, hogy a diétám "gyomor" jellege miatt, nem kötötték ki a tejterméktilalmat! Habár a szénhidrát sem volt tiltó listán, és a teljes húspaletta sem, de nekem mind kettő alapon tiltó listás történet/nek kellene, hogy legyen.

A csípő műtétem okán, a gyógytornásszal való beszélgetés látókörömbe hozta, a cöliákiát. Több mint 5o betegséget sorolt fel egy iromány, a lisztérzékenység kapcsán, és az ott olvasottak között több probléma is játékos az életemben, ezért gondoltam legyen teljes körű gluténmentesség! Csak ott rontottam el, hogy amikor januárban nagy labor készült, nem kértem meg a dokit, hogy lisztérzékenységre is kérjen vérvizsgálatot. Most ismét esedékessé vált a labor, mivel vércukrom esetében eltelt egy negyed év, és a doki kéri a visszamenőleges HBA1C-t, ami kimutatja mennyi volt az éhgyomri 3 hónapos vércukrom, és most hiába kérnék cöliákia tesztet, a diéta miatt tuti nem lenne ellenanyag a véremben.

És még van egy érzékeny pontom, ami nem engedi teljessé tenni az örömöm, ami nem más mint a bolti majonéz,házi ketchup, és paradicsomzselé, amiket néha fogyasztottam, és ezekben bizony CUKOR van, volt!

Így az öröm nem 1oo%-os! De nem vagyok tökéletes, és 1oo napot megélni, úgy, hogy kb 6o-7o napig bezárva a 4 fal közé, lábadozva egy műtét után, melynek okán nem kis lelki megpróbáltatások során mentem át plusz még a tiltólistás étkezés, nagyon nehéz volt. El kellett telnie 2-3 hétnek, hogy az ember belerázódjon a tiltólistás életbe.

De most visszatekintve az elmúlt 1oo napra, amiért kezdtem, vagyis a gyomor gondjaim majdnem teljesen eltűntek, de azért tegnap csak bejelzett a kedves, hogy tudjam még van "Ő" nekem. Habár napi szinten a sok tünet egyikét sem észlelem, de időnként érzek egy kis szúrást gyomortájékon. a tegnapi esemény arra volt jó, hogy visszaigazolja a már hetekkel ezelőtt lefixált elképzelésemet, mely szerint folytatnom kell a diétát, de már nem olyan szigorú keretek között, illetve más területre kell lépnem!

Érdekes, eltelt 1oo nap, sokféle élelmiszert nem fogyasztottam, és még sincs bennem vágy, nincs az, hogy örülten kívánok valamit, és alig vártam, hogy vége legyen a szigorú tilalomnak! Sem  húst, sem  csokit, sem az édességet nem kívánom! Lehet 1oo nap kell a változás rögzüléséhez?

DE nem akarok vegán lenni, sem gluténmentes, sem semmilyen megszorításban rendszeresen élő ember! Amíg nem kötelez rá az élet, addig szabadon szeretném élni az életem. Jó néha így kipróbálni, az akaraterőt tesztelni, a szervezetet tisztítani, habár, kíváncsi lennék mikkel szennyeztem most, hogy a sok magot ettem, illetve magőrleményt, amit mind a boltba vettem, Ezért nem tudni mivel kezelt magok voltak ezek!

Összegzésként jó volt, és úgy érzem eredményes, de mától kezdődjön egy másik élet...

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr212475851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása