Kaja - kúra

Kaja - kúra

Keretes nap

2017. március 29. - önismereti utazó

Fő a változatosság, a betervezett kiwis reggeli helyett, omlett készült, Méghozzá diós-hagymás, és kenderlisztes lapkenyérrel lett elfogyasztva.

Ebédre maradékfogyasztás történt, vagyis a tegnap vacsorára készített teffes burgonyapüré került az asztalra, hidegen, céklával, Desszertként egy banán került még mellé!

Vacsorára ismét a változatosság hiányának csapdájába estem,de hagymás rántottát kaptam készen! Habár mozzarellás paradicsomot szerettem volna enni, de helyette rántotta lett, mellé sült mozzarellával.

vacsora.jpg

A készre pirított rántottát csak átforgattam a serpenyőben, és mellé raktam a felkarikázott mozzaerellát, amit majoránnával és chilivel fűszereztem,

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7712384763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása