Kaja - kúra

Kaja - kúra

Egy hal két élete

2017. március 24. - önismereti utazó

Reggelire pazar lakomám volt! Hering krémmel töltött Monte Rosa paradicsom. 

halas.jpg

Az olajos heringfiléhez adtam pár főtt tojást, egy kanálnyi joghurtot, pár darab fokhagymát reszeltem, és megszórtam hal fűszersóval, majd egy villa segítségével összetörtem, mondhatni rusztikus darabokra aprítottam. . A paradicsom belsejét kiskanállal kivájtam,és beletöltöttem a heringkrémet.

vagott.jpg

Tálaláskor, megszórtam morzsakenyérrel, amit előtte egy serpenyőben felmelegítettem, Isteni volt! A hagyományos kenyér labdába nem rúghatott volna emellett az étel mellett!

ketto.jpg

Nagyon finom, különleges ízű paradicsom, a vastag húsa miatt, nagyon jól lehet tölteni. A magokat elültettem, remélem sikerül a nyáron saját termésként élvezni!

pari.jpg

Ebédre a halból készült krém maradéka is felhasználásra került, Egy tepsis étel készült, Két felvonásban főztem kukorica darát, egy sós paprikásat, és egy szerecsendiósat, de csak azért, két adagot, mert egy nem fedte be a tepsimet.

puliszka.jpg

Egy pohár kukoricadarát, 2 pohár vízben főztem meg, majd picit hagytam dagadni, és beleöntöttem egy kivajazott tepsibe. Nem volt sok halkrém, ezért egy csíkban a szélén végigkentem, majd brokkolit főztem, és azt raktam a puliszkára, Két kisdoboz tejfölt sóval, majoránnával, és reszelt fokhagymával összekevertem,egy csöpp vizet öntöttem hozzá, hogy folyékonyabb állagot kapjak, majd ráöntöttem a brokkolikra.

brokolis.jpg

Előmelegített sütőben 35 perc alatt készre sült.

metszett.jpg

Igazándiból mind a két féle puliszka jó volt,jól passzolt a tejfölös brokkolihoz.

paprikas_1.jpg

És még a szomszédnak is ízlett. mivel annyi lett, hogy bőven adakozhattam belőle, úgy, hogy még vacsorára is maradt!

ketfele.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3412368319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása