Kaja - kúra

Kaja - kúra

Majdnem "fish and chips"

2017. március 14. - önismereti utazó

Mivel az este nagyon "lightos" vacsora volt, most kissé laktatóbb reggelire vágytam.

Egy heringfilés halkonzervet felbontottam, majd mini, főtt kiflikrumplit minimális zsiradékon megpirítottam. Még a serpenyőben megszórtam curryvel, és tárkonnyal, majd jó alaposan átforgattam, hogy a fűszer mindenhol érje a krumplikarikákat, 

o_002.jpg

Majdnem egy angol fish and chips készült, csak a sörös bundás panír maradt le, és a zöldborsópüré, illetve valamilyen friss, vagy párolt zöldség, nekem nagyon hiányzott az étel mellé.

o_003.jpg

Tálaláskor a krumplit megszórtam sóval, a halat, halas fűszersóval, és egy vizes, sós- mustáros öntettel locsoltam meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6812336807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása