Kaja - kúra

Kaja - kúra

Spenótos, gombás köles valami

2017. március 14. - önismereti utazó

Már régóta motoszkált a fejemben egy valamilyen sós majdnem "felfújt" ötlete, de valami miatt mindig napoltam, viszont ma végre elkészült!

koles_1.jpg

Elég hosszú lenne leírni, de megpróbálom rövidre fogni,

- sós paprikakrémmel ízesítve megfőztem egy pohár kölest,

- egy adag spenótot fokhagymával lepirítottam,

- serpenyőben átforgattam, egy előre dinsztelt, fagyasztott mirelit gombát,

majd mindezt összekevertem!

gombas_4.jpg

Már így is fogyasztható lett volna, de nem álltam meg itt,

- felvertem pár darab tojásfehérjét egy csipet sóval,

- a tojássárgákat a kölesmasszához kevertem,

- a kemény habot szintén,

és ezt a lágy masszát egy sütőpapíros tepsibe öntöttem.

nyers.jpg

Előmelegített sütőben, 2oo fokon, 3o perc alatt készre sült.

sult_1.jpg

Tálalás előtt pár kanál spenótot, és két kanál gombát (amit a kölesbe nem tettem bele), összekevertem, egy tojássárgával, és egy kiskanál amarántliszttel, öntöttem rá két kanál vizet és lassú tűzön összefőztem,

koles_2.jpg

Finom volt,de sokáig készült, és ezer mosatlant hagyott hátra. 

Vacsorára aszalt meggyet ettem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr812338435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása