Kaja - kúra

Kaja - kúra

A 7 nap alatt -5 kiló, salaktalanító, tisztító kúra zárszó!

2017. szeptember 04. - önismereti utazó

Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan tova tűnik az elmúlt hét! 

Érdekes volt, és csak a kísérletező kedvemnek tudható be, hogy jó pár dologra fényt derítettem.

Pl, a mostani eü állapotomban számomra a banán tiltólistás, de gondoltam egy próbát megér, ezért első körben fagyosan fogyasztottam, és  gondot okozott, de még aznap este simán, normál állapotában elfogyasztva panaszmentes volt. Konzekvencia, a túl hideg étel tilos! Habár nem volt túl hideg, de gyorsan kellett ennem, és lehet ez volt a probléma forrása. A későbbiekben ezt még egyszer ki kell próbálnom, mert csak úgy tudok zöld ágra vergődni, ha mindent legalább 2x, 3x letesztelek, .Mivel számtalan befolyásoló tényező lehet ami az egyik alkalommal problémát idéz elő, de a másik alkalommal, ugyan azon étellel kapcsolatban, már más a tényállás, Ilyen, pl a gyorsaság, vagyis nem kellő megrágása az ételnek, a hideg, esetleg túl forrón való fogyasztás, ami nálam elég gyakori probléma, mert mindent frissen forrón szeretek! De az egy időben több tiltólistás, számomra most allergizáló termék összefőzése (akár milyen kis mennyiségben), szintén gond lehet,

A karfiol, és a zöldborsó esetében kiderült, hogy ahogyan az egyik nap fogyasztottam, gondot okozott, de a másik nap másként  tányérra kerülő borsó, és karfiol, semmi problémát nem idézett elő.Szokták mondani, hogy gyakran az ördög a részletekben keresendő, na most pontosan ez a helyzet!

Tehát ez egy hajmeresztő kísérletezés, és őrjítő türelmet igényel, meg elszántságot, hogy bár az egyik nap fájó tüneteket idéző zöldséget, másnap újra fogyasszam, de másként, hátha úgy elkészítve probléma mentes lesz.

Összegzésként, nagyon  jó volt ez a kis önismereti utazás! 

Az útifű valóban jótékonyan hat a szervezetemre, telit, és nem vagyok éhes, így az előírt mennyiségnek a felét sem fogyasztottam el, és mégsem voltam éhes, Általában kistányérra tálaltam, és nem nagyon kellett repetáznom, holott főként csak reggel éhgyomorra ittam meg egy kanál útifűvet  2 deci vízben feloldva, de gondolom a nap folyamán elfogyasztott 2 liter folyadék, tea és víz, szintén teltségérzetet idézett elő!

Reggelente fél liter kamilla és csalántea keveréket főztem és a délelőtt folyamán el is fogyasztottam.

A 7 nap alatt, 5 kilótól szabadultam meg, ami mondhatni játszi könnyedséggel ment, de még jobban ment volna, ha bármilyen zöldséget- gyümölcsöt  ehetnék,, de a jelenlegi belső panaszaim miatt, nagyon sok tiltólistás termék van, amihez nem is mertem nyúlni. pl, káposzta, gomba, karalábé stb.. Ha a paletta szabad lenne, akkor sokkal lazábban ment volna az ötletelés, és lehet még nagyobb súlyvesztést értem volna el?

Mindenkit arra biztatok próbálja ki, megéri, nem csak a súlyvesztés miatt, hanem mert annyi minden szeméttel terheljük napi szinten szervezetünket, hogy el sem tudjuk képzelni. A sok tartósító, adalékanyag amit ma már jóformán mindenbe tesznek, nem picit veszi igénybe a belsőnket,

Az egyik családtagom nyirokmirigy rákban halt meg, és ennek kapcsán az életemből jócskán kizárok sok olyan ételt, ami időben nagyon megkönnyítené az életemet, mert csak melegítem, beleöntöm, feloldom, keverem kavarom és kész, vagyis nem kellene annyit bíbelődni a főzéssel, mert számtalan félkész, készétel kapható, Öntetek, szószok, konzervek, fagyasztott áruk, stb..

De amióta szembesültem, azzal, hogy mennyi mindent tartalmazhat egy ilyen étel, és milyen hatásokat indíthat el a szervezetben, azóta nagyon megválogatom mit veszek le a bolt polcairól. Mondjuk régebben sem ettem sokkal több tartósítós ételt, de ha siettem könnyen nyúltam egy zacskós levesért, vagy egy májkrémes konzervért, esetleg vettem felvágottat. Ma a konzerv, csak és kizárólag hal formátumban kerül a kosaramba, mert a környéken hal bolt nincs, és néha megkívánok egy kis halat, akkor egy doboz olajos hal, vagy ruszli belefér, Kész szószokat, félkész ételeket nem vennék, inkább pepecselek vele és az időm töltöm a konyhában, mint, ezer akármivel tartósított ételt megegyek. Ennek ellenére jócskán van az én szervezetemben is lerakódott ez meg az, amit most már tudom, hogy lazán lehet tisztítani, és egy hét alatt, látványos eredményt elérni, Új zsiradék mentes ízeket megtapasztalni, és jó ötleteket kitalálni,pl. növényi dresszinget készíteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr5112801962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása