Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/7 mennyi az annyi?

2017. augusztus 27. - önismereti utazó

 Néha van, hogy 2-3 kiflit is megeszek vajjal, tejjel reggelire, de most kis adagokat kell ennem, és pláne lassan, ami nekem alapon nem nagyon megy.

A kenyeret úgy szeretem ha max 1 centi vastag, a kiflit nem szoktam szeletelni, de az esti falatkagyártás ma reggel még bennem élt, így gondoltam a reggelire szánt kiflimet felkarikázom.

2_2.jpg

Egy normál kiflit 25+2 szeletre vágtam, 25 falat, és a két kifli vég. Én magam is elcsodálkoztam, hogy mennyi az annyi? Hiszen van, hogy 3 kiflit is megeszek, akkor az 75 + 6 nem is egy falat lenne (döbbenet)!

Mennyit tesz ha nem futtában étkezik az ember, hanem szépen van ideje elkészíteni, és normálisan időt szánva rá étkezni!

1_3.jpg

Vajjal,és spenót pesztoval megkentem sajtkockákat, parit meg egy kis pepperónit tettem rá, majd egy kis vitaminturbózásként megszórtam amaránttal, meg szárított kaporral. Így elkészítve az egy kifli mondhatni sok is lett!

Ebédre zöldségágyon sült cukkinis fasírt készült.

ebed_14.jpg

Majonézes reszelt krumplisalátával került terítékre.

Vacsorára az ebéd hidegtál formációja került asztalra. Csak, hogy el ne kiabáljam, nagyon jól viselkedett a belsőm, A reggeli vajas-sajtos történet nem viselte meg az emésztőberendezésem, és az ebédnél elfogyasztott, két mini fagylaltgombóc nagyságnyi majonézes történet sem. Azt figyeltem meg, hogy kis adagokban tolerálja az irritáló ételeket, ha csak egy szerepel egyszerre egy étkezés során az ételben. De ha több kis adag irritáló étel kerül egy komplett kajába, na akkor jönnek a gondok!

Tegnap egy kis fej karalábé, kb 3 gyerek ökölnyi karfiol, és egy faj hagyma került a kajába, aminek talán a felét ettem meg, hiszen nem egy személyre főződik az étel. Sajnos este, és kora reggel még mindig jelzett,a bensőm, hogy neki nem tetszett amit tegnap ettem!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kutakodásom során találtam egy jó kis diétát, holnap belevágok, bár nem ehetem az előírt mennyiségeket, és de megpróbálom az előírásokhoz tartani magam!

1, nap gyümölcs,

2, nap zöldség.

3, nap zöldség és gyümölcs,

4, nap banán,

5, nap paradicsom és rizs,

6, nap zöldség és rizs

7, nap zöldség  gyümölcs, és rizs.

+ Napi 2 liter víz!!!

Nagyon kíváncsian várom, hogy mit élek át, és a cukrom mindeközben miként alakul!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8212783866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása