Kaja - kúra

Kaja - kúra

Töltött gomba, curys waldorf, és egy nem szokványos püré

2017. április 23. - önismereti utazó

Vacsorára az ebéd maradéka volt,

Ebédre töltött gomba készült, zöld lencsés sárgaborsópürével, és waldorf salátával.

ihnol_009.jpg

A beáztatott sárgaborsót, a lencsével összefőztem, majd sós paprikakrémmel, tejföllel, és vaj hiányában csirkezsírral pürésítettem.

ebed_8.jpg

A waldorf alapot a szokásos zeller alma reszeléke adta,de a majonézt kissé megbolondítottam, kapott sós paprikakrémet, curyport, és chilit. Újabban kezdek a curybe beleszerelmesedni, és majdnem mindenben kipróbálom, mint pl, a tegnapi borsólevesben, és ma a wldorfnak adtam egy kis pikantériát vele!

salata_1.jpg

A gomba szárat lepirítottam, majd köménnyel, borssal ízesítettem, kapott pár darab főtt tojást, kevés sós paprikakrémet, 2 gerezd reszelt fokhagyma került még bele, és egy kis tejföl, csak, hogy krémes állagot öltsön, és a gomba fejek könnyen tölthetőek legyenek.

gombak_1.jpg

Reggelire egyik nagy kedvencem volt! Hajában sült krumpli, sült zeller, töpörtyű. füstölt szalonna, és zöldek.

ihnol_003.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4112448441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása