Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ha húsvét, akkor tojás

2017. április 16. - önismereti utazó

Reggelire a tegnap gyártott hidegtál, tojásos részéből falatoztam, a sonka ment ajándékba.

husvet.jpg

 

Ebédre kissé bűnöztem, de lusta voltam! Így a húslevesbe főztem meg a zöldségeket, nem külön sima sós lében. Így nem mondható, hogy húsmentes, ebédem volt, mert a zöldségek hússal együtt fürdőztek, így bár nem ettem húst, de...

 

wv_002.jpg

 

Brokkoli, zeller, brokkoli szár, kelbimbó, és sárgarépa. Kapott egy kis tejfölös mustáros gombaszószt, és egy adag majoránnás rizst.

 

Vacsorára banán volt. csak, hogy egyek már gyümölcsöt is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4912430485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása