Kaja - kúra

Kaja - kúra

1x sült 2x sült

2017. április 10. - önismereti utazó

Már ki voltam éhezve egy kis rágcsára, de valamiért nem volt kedvem nekiállni.

Ma végre elkészült a kedvenc 1x sült, 2x sültem!

wgw_001.jpg

Teff liszt,

hajdina liszt,

chia mag,

víz,

só.

Egy edénybe beleöntöttem a kétféle lisztet, egy kanálnyi chia magot,sót és vizet. majd összekevertem és vártam. Kb 5 perc múlva annyi vizet öntöttem hozzá, hogy egy kenhető masszát kapjak, amit sütőpapírra öntöttem és egy spatulával szétkentem.

Előmelegített sütőben 2o percig sült, majd a sütőt elzártam, egy éles késsel felkockáztam. és vissza tettem további 1o percre száradni,

wgw_002.jpg

Mivel a múltheti gomba hűtőbe pakolása közben gyártottam egy adag fűszeres gombazsírt, itt volt az alkalom kipróbálnom, mit is raktam össze?

wgw_013.jpg

Kétszersült, gombás zsír, sült hagyma,

wgw_011.jpg

A gombás zsírt, lepirított gombaszár, zsír, vaj, só, kömény, fokhagyma, sós paprikakrém, és petrezselyemzöld alkotta.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8412415271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása