Kaja - kúra

Kaja - kúra

Morzsakenyér

2017. március 23. - önismereti utazó

Amikor a lehetőséget a sors kínálja, nincs más feladat, csak felismerni és élni vele! Ez a morzsakenyér is így született, Szerettem volna tegnap reggel kihasználni a reggeli forró sütő erejét, két tepsit megsütni egyazon idő alatt, így a tepsis egytál mellé egy kétszersültkenyeret is elkészítettem.

Chia magot 3x vízmennyiségben beáztattam, majd amikor kocsonyássá vált, amaránt lisztet, sót, szódabikarbónát, ecetet, olajat, és annyi vizet adtam hozzá, amitől kenhető massza állagúvá vált, De a chia magon kívül, semmit sem mértem, ezért amikor a sütőből 1o perc múlva kivettem, hogy felszeleteljem, azt vettem észre, hogy atomjaira esik, vagyis nem fogta össze a chia. Elszomorodtam, de nem vettem ki, gondoltam majd kezdek vele valamit. 3o percig sütöttem, ekkor kivettem, és egy villával összetörtem, összekevertem, majd vissza tettem a lekapcsolt forró sütőben, hagytam had száradjon meg teljesen. 

Amikor tegnap elkészült, arra gondoltam, majd  jó lesz morzsának egy totus gombóc tetejére, de egy része előbb került felhasználásra.

reggeli_5.jpg

AZ előző napok ételeiből, volt pár maradékom, spenót, gomba, így gyorsan összeöntöttem egy serpenyőben, átforgattam, és két tojással készre sütöttem, de mivel az én ízlésemnek túl száraz lett a végeredmény, így kapott 2 kanál görög joghurtot, és a tetejére meg ment a tegnap készült, kétszersültnek indult "morzsakenyér"..

morzsa.jpg

 

Tehát csupán csak fantázia kérdése, és a félresikeredett kenyérpótlót is meg lehet menteni!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr5412364067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása