Kaja - kúra

Kaja - kúra

Csak almával édesített kakaós chia

2017. március 09. - önismereti utazó

Vacsorára almás, kakaós, magvas chia puding készült. 

chia.jpg

Fél deci chia magot, másfél deci házi zabtejjel összekevertem, megszórtam kakaóporral, majd egy fél reszelt  almát száraz serpenyőben enyhén megpirítottam és a chia maghoz adtam. Egy evőkanálnyi repceolajjal leöntöttem, majd egy botmixerrel  krémesítettem. Ha a botmixert használom, nem kell órákat várni, hogy a mag felszívja a folyadékot, akár 1o percen belül fogyasztható.

magvas_kakaos_chia.jpg

Amikor elkészültem, egy pohárba rétegeztem, két chia közé pár kanál puffasztott amaránt került, és a tetejére,pedig tökmag, és sós mogyoró.

Érdekes ízélményben volt részem, Az alma csak annyira édesítette meg a pudingot, hogy a kakaó keserűséget elvegye, de nem volt édes tőle, A magvak az egésznek adtak egy kis pikantériát, a tökmag sima só nélküli léte, a mogyoró enyhén sóssága nagyon jól passzolt ehhez a kreációhoz.

Ez sokkal finomabb volt, mint az előző! Lehet még a végén megkedvelem ezt az "édességet"? A kakaó sokat dobot rajta, de ha csokival készülne, mondjuk egy kis tejszínnel karöltve, hmm, lehet első számú seperces édes kedvenc lenne?

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2612325667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása