Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ezt is kipróbáltam

2017. március 08. - önismereti utazó

Reggelire alma volt, ebédre spenótot, és a rég áhított rántott krumplit készítettem el. A spenótot még fagyosan összevágtam, majd egy kevés vajon átforgattam, és zabtejes törettel felöntöttem, és összefőztem. Fokhagymával, sóval ízesítettem, amikor már a kellő állagot elértem, egy botmixerrel krémesítettem.

krumpli.jpg

Egy kiflikrumplit hosszanti irányban felszeleteltem, sóztam, majd szerecsendióval megszórtam, és egy rövid időre félretettem, csak, hogy a só és a dió dolgozzon. Utána jött a szokásos gm mentes panír, hajdina lisztbe forgattam a krumpliszeleteket, majd tojásba, és végül burgonyapehelybe.

De el kell mondanom, sokkal többet vártam ettől, mint amit adott. eddig ez áll az utolsó helyen a rántott zöldségek között! Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én úgy gondoltam egy picit előfőzöm és utána rántom ki, de a neten talált receptek nyersen készítették, így gondoltam, legyen, nem pepecselek vele, de lehet adok még egy esélyt majd neki, és megpróbálom majd egy kis előfőzés után kirántani, hátha akkor jobb lesz.

rantott_1.jpg

 A vacsora egy külön posztot érdemel.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr612323153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása