Kaja - kúra

Kaja - kúra

Mindentbele lecsó

2017. március 01. - önismereti utazó

Reggelire vajas pirítós volt, hagymás tojásrántottával.

Ebédre egy mindent bele lecsó készült.

alap.jpg

Paprika, hagyma, kétféle gomba, és egy fél adag mirelit cukkini, amit főzve sütöttem, majd 2 kanál paradicsomlekvárral besűrítettem és egy tojással elkeverve főtt krumpli társaságában tálaltam.

lecso.jpg

Érdekes volt az ízvilág, a majoránnával megszórt krumpli jól passzolt a vegyes lecsóhoz, de többet nem teszek laskát a sampion mellé. A laskának nagyon fura íze volt, és így nekem ez a lecsóvárakozás csalódást okozott. A múltkori gombás lecsó eddigi életem netovábbja volt, és ma ugyan azt az ízélményt vártam. Ettem már laskát, de nem gondoltam volna, hogy ennyire megváltoztatja az összhatást, lehet másnak ízlene, de nekem nem jött be, túl domináns mellékízt éreztem.

Vacsorára alma volt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4212305751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása