Kaja - kúra

Kaja - kúra

Gombás rakott

2017. február 24. - önismereti utazó

Reggelire egy jó kis gombás rántottát készítettem, és céklával meg pirítóssal került terítékre.

Ebéd nem volt, de helyette egy kiadós vacsi készült!

gombas.jpg

Hajában főtt kiflikrumplit megpucoltam, felkarikáztam, és ez került a tepsi aljára, amit előtte egy kevés fűszeres gombás olajjal megkentem. Következő réteg barna csiperke volt, olíván fokhagymával lepirítva,és majoránnával ízesítve, ezt pár darab főtt tojás követte, amit villával összetörtem, és sós paprikakrémmel ízesítettem. Mivel menet közben elfogyott a főtt krumpli, és sárgarépához nem volt kedvem, zeller nem volt itthon, hagyma meg nem jutott az eszembe, ezért a fél tepsi a tojásos réteget követően csak egy kevés laktózmentes tejföllel (amihez sós paprikakrémet kevertem), lett befedve. Sajna nem szeretek pazarolni, és bár lassan két hete nem eszek tejtermékeket, de egy fél doboz laktózmentes tejföl lassan szavatosságát veszti, ezért úgy döntöttem, feláldozom az emésztőrendszerem, és kissé megterhelem az ízületeimet, talán nem okozok ezzel a pár kanál tejföllel olyan nagy gondot.

rakott.jpg

Mivel melegen szeretem, ezért  nem sikerült szépen tálalni, de sokkal jobban ízlett, mint az eredeti rakott krumpli.Valamiért sosem szerettem benne a kolbászt, és érdekes, de eddig még nem jutott eszembe, hogy valami mással helyettesítsem, viszont egy biztos, ez a gombás cucc lazán felveszi a versenyt a hagyományos rakott krumplival szemben. És ezek után nálam tuti befutó!

rakott_gombas_krumpli.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr5612290127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása