Kaja - kúra

Kaja - kúra

Gluténmentes, rántott zöldbab

2017. január 30. - önismereti utazó

A mai reggel eltért az eddig bevált alma reggelitől. Úgy döntöttem, maradék reggeli lesz.Így került asztalra egy kevés babpástétom, az esti maradék makréla, aminek most nem volt "szendvics" alapja, hanem tormás cékla volt hozzá.

Ebédre rántott zöldbab készült, petrezselymes krumplival és majonézzel.

2017_093.jpg

Nyáron egy jókora adag zöldbabot úgy tettem el, hogy csak a két végét vágtam le, és  úgy blansíroztam meg, mert rántva szerettem volna elkészíteni! Most eszembe jutott, hogy van burgonyapelyhem és az milyen jól üzemel prézli helyett, így már csak a sima lisztet kellett lecserélnem, kölesre.

2017_090.jpg

A burgonyát sós vízben előfőztem, és petrezselymes kenderolajon lepirítottam. A babot a mélyhűtőből kivéve forró sós vízben átmelegítettem, majd papírtörlőn majdnem szárazra töröltem. Utána a hagyományos mód jártam el, köles liszt, tojás és a végén panírként burgonyapehelybe forgattam, majd forró olajban pár perc alatt mind két oldalát pirosra sütöttem.

Vacsorára, kókuszos, banános túrókrémet készítettem, hozzáadott cukor és édesítő nélkül!

2017_099.jpg

A recept finomításért kiált, ezért részleteibe nem megyek bele, de túró, banán, kókuszreszelék, tejföl és zselatin, meg egy decinyi tej van benne, ebből állt össze ez a pohárdesszert, de túl masszív lett, a kókusz biztos sok, és lehet zselatinból is elég lett volna egy teáskanállal. Viszont melegen nem volt rossz, tehát legközelebb, zselatin nélkül is érdemes kipróbálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4212168838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása