Kaja - kúra

Kaja - kúra

Totus zöldbabfőzelék

2017. február 21. - önismereti utazó

Reggelire vajas zsömle volt, paradicsomos heringfilével.

Ebédre elviekben zöldbablevest akartam csinálni, de annyi répát ettem a hétvégén, és nem volt kedvem a leves főzéshez sem, így egy totu tejföllel készült zöldbabfőzelék került az asztalra, amit önmagával sűrítettem, vagyis krémlevesnek is lazán eladható volna.

zoldbabfozelek.jpg

A zöldbabot sós paprikakrémmel, pici őrölt köménnyel, és pár gerezd fokhagymával puhára főztem, majd leszűrtem, és hozzáadtam a totu tejfölt,  végül egy botmixerrel krémesítettem. A főzővízből adtam hozzá egy keveset, hogy kellően krémes legyen. Tálaláskor pesztoval meglocsoltam, és sós napraforgóval szórtam meg.

Vacsorára bajai (fagyasztott), halászlé volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6012279125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása