Kaja - kúra

Kaja - kúra

Szendvicsélet, vörös lencsepástétom, sárgarépás meleg halsaláta

2017. április 29. - önismereti utazó

Reggelire egy gyors vörös lencsepástétomot dobtam össze, amit az este sütött, és lepirított kenyérrel fogyasztottam el,

reggeli_10.jpg

Vörös lencsét sós vízben megfőztem,

bae_034.jpg

majd, csirkezsírt, őrölt borsot, petrezselymet és fokhagymát összeturmixoltam, és a további lágyítás, krémesítés okán még egy kis kocka vajat hozzáadtam.

lencse.jpg

Tálaláskor nem tudtam ellenállni a friss főtt-füstölt szalonnának, így kis kockákat vágtam, és az uborkák közé beékeltem.

bae_043.jpg

Ebédre, ismét szendvics került az asztalra, de most mondhatni meleg változatban. A reggeli olyan laktató volt, hogy eszembe se jutott az, hogy a délelőtti kiruccanásom alkalmával valamilyen gyorsan elkészíthető ebédféleségnek valót vegyek, Így alakult úgy, hogy egy sárgarépát lereszeltem, vajon saját frissen szedett medvehagymával lepirítottam, szórtam rá sót, és egy olajos hal konzervet ráöntöttem, majd egy kiskanál mustárt és két kanál tejfölt tettem rá, átforgattam, és már ment is ez a meleg halsaláta a kenyérbe!

halas_3.jpg

 Vacsora a késői ebéd okán elmaradt!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3212467821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása