Kaja - kúra

Kaja - kúra

Túrós kenyér

2017. április 29. - önismereti utazó

Az úgy volt, hogy növényi csuszát akartam enni, de a napok óta bennem tomboló kenyérláz, nem bírt tovább, és elkezdtem túrós kenyér recepteket keresni! Természetes, hogy nem maradtam recept h,így a következőkből állt össze:

-25 dkg túró

-25 dkg liszt

-egy csomag szárított élesztő,(habár ezt tuti elhagyhattam volna, mivel nem vártam arra, hogy elkezdjen dolgozni, így a végeredmény formájában nem sok vizet zavart!

-só

-őrölt kömény

-sós paprikakrém

-olaj

-tej

-és innentől jött a buli kukorica liszt

-gm mentes  zabpehely liszt,

-kendermagliszt

mivel hol tej kellett, hol liszt!

A végeredmény a túró miatt egy belül puha, alul jól átsült lapkenyér formátum lett!

bae_003.jpg

Előmelegített sütőben közel 5o percig sült,

bae_005.jpg

Ízre nagyon finom volt, de a puhasága miatt nekem nyersnek tűnt, de nem mondhatni, hogy az volt, ezért

bae_013.jpg

kíváncsian várom, hogy ha a diéta letelik (még 2 nap), a túrót hagyományos sikér tartalmú lisztel összegyúrva, és normális élesztővel kelesztve milyen kenyér sül ki belőle?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8212464897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása