Kaja - kúra

Kaja - kúra

85

2017. április 17. - önismereti utazó

Még bő két hét, de azt érzem egyre nehezebben megy. Ma kísértések sorát éltem meg, mivel akár merre néztem, mindenhol tiltó listás élelmiszerekbe ütköztem.

Kora reggel már a vendégeknek szendvicsgyártásba fogtam, a tegnap készült teflonkenyérből, került még mellé egy puncstorta, nehéz sós tea, és linzer. A hűtőben a sonkatekercs csábított, a kenyeresben a tegnapi mini kiflik, kalács, és zsúrkenyér mosolygott. Kaptam egy csomó csokit, de rendesek ugye az emberek, amikor TUDJÁK, hogy most semmi édeset nem eszek, és a mostani állás szerint, 1oo nap után sem nagyon ehetek! Sajnos a múlt héten egy nap több esetben is előjött a gyomorszáj körüli szorító, facsaró érzés. Módosítanom kell a diétán, de folytatnom kell tovább.

A mai nap is egy semmit érő nap volt, vagyis nem nagyon volt kedvem normális ételt gyártani, és főként enni sem. Pár napja elkapott a nátha, influenza járvány van? Napközben eléggé lehangolt vagyok, estére hőemelkedés jelentkezik, éjszaka meg nincs levegő, az orrom teljesen bedugul.

Ezért reggelire a hidegtálról ettem kaszinótojást.

hidegtal.jpg

Ebédre egy gyors halászlé volt összedobva, de két kanál után nem ment több, helyette volt banán.

Vacsorára 1 kiwit ettem, majd még éhes voltam, és egy retket 2 mini paradicsomot, és egy kevés padlizsánkrémet fogyasztottam el.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4212432663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása