Kaja - kúra

Kaja - kúra

Gombás lencsepörkölt

2017. április 04. - önismereti utazó

 

Vacsorára megleptem magam, rizses, gombás lencsepörkölt készült.

vacsi_3.jpg

A lencsét még tegnap beáztattam, habár akkor eredetileg krémet szerettem volna készíteni belőle, de mivel az ebéd elég lightos volt, így egy kiadósabb vacsorára vágytam, és egyszer csak jött az ötlet, mi lenne ha a lencséből pörkölt készülne, és jött hozzá egy sugallat, hogy akkor már gomba is társuljon a lencséhez, hátha nem rontja el, NEM IS TETTE!  Kifejezetten jól álltak egymásnak, és egy nagyon kis  vacsi kerekedett ki.

Egy fej hagymát felvágtam, megdinszteltem, közben egy másik edényben megfőztem a lencsét, és a hagymára dobtam, ízesítettem sós paprika krémmel, rádobtam egy doboz mirelit gombát, ami már ugye kész, le van dinsztelve, be van fűszerezve, Adtam hozzá egy kanál paradicsom zselét, és egy kevés natúr paradicsomlét, Amíg a rizs megfőtt, addig a pörkölt is elkészült.

Ebédre 3 kiwit ettem meg.

Reggelire karfiolos, brokkolis, szerecsendiós, kókuszos, diós omlett készült.

reggeli_6.jpg

Érdekes ízvilág kerekedett ki! : )

brokkolis.jpg

Fokhagymás tejföllel lett tálalva.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8012401107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása