Kaja - kúra

Kaja - kúra

Nem kell útifű

2017. március 31. - önismereti utazó

Reggelire a tegnapi hamis falafelből két darab lett kettévágva, vajjal, és pesztoval megkenve, zöldségekkel elfogyasztva.

Ebédre tökfőzelék készült, főtt tojással.

fozelek_2.jpg

Akármennyire egészséges az útifű, nekem nem jön be! Ha kenyérbe kerül, akkor túl puha marad tőle, ha főzelékbe, akkor meg egy nyúlós, kocsonyás mancs. Többé tuti nem lesz nálam főzeléksűrítő babapempő, ezért a receptet már le se írom!

Vacsorára ismét rizslapos rétes készült, de most túrós, tepsiben sült verzióval.

retes.jpg

A tölteléket túró, körtelé, útifű, chia mag, és sült körtepép alkotta. Nem volt kifejezetten édes, de jó volt.

Egy doboz mirelit körte a kiindulási alap, Tegnap kivettem, mára felolvadt, az édes körtelé egy részét ráöntöttem a túróra, a körte egy tapadásmentes serpenyőben került, ahol elkezdtem melegíteni. amíg a körte nem rotyogott, addig megalkottam a  tekercseket. A körtelé miatt kellett a túróhoz chia mag, és egy kevés útifű, hogy a körtelevet felszívja, és az ízét megkösse. Menet közben adtam hozzá a sülő körtéből két kanálnyit, csak, hogy fokozzam az édesebb ízt. A rizslapokat  langyos vízbe megmártottam, és egy szilikonos papírra helyezve megtöltöttem, végül a papír segítségével feltekertem. A kész tekercsek 3o percre mentek az előmelegített sütőbe. Mire a tekercsek a sütőbe kerültek, a körte már besűrűsödött, ezért egy kevés vizet öntöttem rá, majd egy fél 3:1-ben zselésítőt rászórva elkezdtem kevergetni, kóstolás keverés, és töprengés..

majd jött az ötlet,

jól állna ennek a banán :) így ment bele egy fél apróra kockázott banán, meg egy adag őrölt fahéj, Pár perc alatt a gyümölcsök elegyedtek, és már kész is volt a körtés, banános egyveleg.

A kész réteseket tálaláskor leöntöttem ezzel a sűrű dzsemmel, és már falatoztam is!

Visszatekintve a mai napra, nem voltam megelégedve, mert a reggeli kivételével az ebéd, és a vacsora is csalódást okozott. A sütőben sült rizslaptól sokkal, de sokkal többet vártam! Apropó a sütés előtt tejföllel lekentem a réteseket, csak, hogy egy kis színt kapjon sütés közben, és ne száradjon teljesen meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2712392273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása