Kaja - kúra

Kaja - kúra

Roppanós " gm kétszersült", és nemszeretem zsömle

2017. március 18. - önismereti utazó

Hajnalok hajnalán, midőn az ágy kidobott, arra gondoltam gyorsan összedobok egy kétszersültet, és egy zsömlét, csak, hogy legyen már végre tartalék a mélyben.

zsomle_1.jpg

A kétszersült a következő alapanyagokból állt össze,

- fél pohár puffasztott amaránt,

- fél pohár (nyers) napraforgó,

- fél pohár hajdina liszt,

- fél pohár lenmagliszt,

- egy teáskanál szódabikarbóna,

- egy kupak ecet,

- egy teáskanál só,

- egy evőkanál kendermagolaj,

- 1 pohár víz.

A szárazanyagokat a szódabikarbóna kivételével összekevertem, majd ráöntöttem a szódabikarbónát, és arra az ecetet, Vártam egy picit, és utána ment a víz, Alaposan összekevertem, és egy tepsin,a szokásos mód, egy pohár segítségével, két papír között 3-4 mm vékonyságúra nyújtottam. Előmelegített sütőben 1o percig sütöttem, ekkor kivettem, és egy késsel kockákra vágtam,majd visszatettem, és 3o percig sütöttem, ekkor a lapokat megfordítottam, hogy a másik fele is kellően megszáradjon, és a már lezárt sütőben, hagytam kihűlni.

Nagyon finom roppanós kétszersült kerekedett ki belőle.

lapkenyer_1.jpg

A zsömle ismét csalódást okozott!

- kukoricaliszt,

- amarántliszt,

- kölesliszt,

- burgonyapehely,

- szódabikarbóna,

- ecet,

- olaj,

- víz alkotta az alapanyagokat, és szokásos mód készült, de egyre jobban azt érzem, ez nem az én ételem! Míg a lapkenyér, illetve kétszersült jól működik szendvicsalapként, vagy csak rágcsának, addig a zsömle, és a kenyér ebben a paleos, gluténmentes formában, nem az én világom!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2512348299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása